Ο Nick Skrekas σε άρθρο του στο blog The Source στην WALL STREET JOURNAL αναφέρεται στις αρνητικές συνέπειες των απεργιών στην κοινωνία αλλά και στην ελληνική οικονομία γενικότερα με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις με τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον ΟΣΕ και των οδηγών φορτηγών.
«Τόσο οι οδηγοί φορτηγών όσο και οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την κοινωνία. Σύμφωνα με το Εμπορικό Επιμελητήριο της Αθήνας, οι τελευταίες κινητοποιήσεις των οδηγών κόστισαν στην οικονομία περί τα δύο εκατομμύρια ευρώ καθημερινά», τονίζει ο Skrekas και συνεχίζει: «Πολλοί επιχειρηματίες που ζημιώνονται από τις απεργίες απειλούν να προσφύγουν σε ένδικα μέσα καθώς αισθάνονται ότι η κυβέρνηση τους έχει εγκαταλείψει. Οι Έλληνες καταναλωτές είναι εξαγριωμένοι που δεν μπορούν να προμηθευτούν τα απαραίτητα για το νοικοκυριό τους ενώ οι εισαγωγείς και εξαγωγείς πλήττονται οικονομικά επειδή δεν μπορούν να μεταφέρουν τα εμπορεύματά τους. Πολλοί οδηγοί δέχθηκαν επίθεση ενώ το φορτία τους καταστράφηκαν γιατί θεωρήθηκαν απεργοσπάστες. Και παρόλα αυτά δεν υπήρξε σχεδόν καμία σύλληψη από τις αρχές».
Με τον ίδιο αρνητικό τόνο συνεχίζει το άρθρο του ο Skrekas αυτή τη φορά και για τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ., για τους οποίους γράφει ότι «έχουν τόση αξιοπιστία στην Ελλάδα όσο και οι πωλητές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ» σημειώνοντας ότι έχουν οδηγήσει τον οργανισμό σε συσσωρευμένα χρέη πάνω από 10,7 δισ. ευρώ. «Το προσωπικό του ΟΣΕ αποτελείται από 6.000 εργαζόμενους τη στιγμή που μόνο 3.700 άτομα χρειάζονται. Πολλοί από αυτούς θα μετακινηθούν σε άλλες θέσεις στο Δημόσιο ενώ άλλοι θα βγουν πρόωρα στη σύνταξη. Στην πραγματικότητα πόσο καλύτερα μπορεί να έρθουν τα πράγματα για αυτούς τους ανθρώπους που έχουν κολλήσει στην πλάτη των φορολογουμένων για χρόνια;» αναρωτιέται ο Skrekas.
Κατά την άποψή του η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να αρχίσει να εφαρμόζει τον νόμο και να αποτρέψει τις αρνητικές συνέπειες αυτών των κινητοποιήσεων για την κοινωνία και την οικονομία. «Οι σοσιαλιστές έχουν υπάρξει αρκετά θαρραλέοι ώστε να περάσουν φιλελεύθερους νόμους, αλλά θα πρέπει να είναι το ίδιο αποφασιστικοί και στην εφαρμογή τους, καθώς διαφορετικά η Ελλάδα θα ξαναμπεί στον αυτοκαταστροφικό δρόμο του παρελθόντος, όπου οποιαδήποτε ομάδα θα μπορεί να εκβιάζει το κοινωνικό σύνολο και έτσι να οδηγήσει τη χώρα στο χείλος της χρεοκοπίας».
Και καταλήγει:
Εάν η κυβέρνηση δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τους μη δημοφιλείς οδηγούς των φορτηγών και τους εργαζομένους στον ΟΣΕ δεν πρόκειται να καταφέρει να αντισταθεί σε πιο δυναμικά συνδικάτα που αναμένεται να βγουν στους δρόμους το φθινόπωρο.
Αναδημοσίευση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου