LIVESCORE


powered by Agones.gr - Stoixima

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

“Εχουμε βάλει βόμβα στο mall και θα σκάσει” είπε ο άγνωστος που τηλεφώνησε, χωρίς να προσδιορίσε το σημείο οπου είχε τοποθετηθεί ο μηχανισμός. Ο άγνωστος δεν ανέφερε οργάνωση, αλλά είπε ότι θα ακολουθήσει ανάληψη ευθύνης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου