Την τελευταία εργάσιμη του μήνα θα πληρώνονται από αυτόν τον μήνα όλες οι συντάξεις από το ΙΚΑ. Τάδε έφη ο διοικητής του Οργανισμού σήμερα το πρωί στον Αυτιά. Ο Ρ. Σπυρόπουλοςξεκαθάρισε ότι από τον Ιανουάριο θα...δίνονται κάθε μήνα και τα επικουρικά, ενώ τόνισε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τις συντάξεις. "Δεν κινδυνεύουν οι συντάξεις" είπε χαρακτηριστικά για να ανακουφίσει χιλιάδες συνταξιούχους στην χώρα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου