Σε πεδίο μάχης μετατράπηκε ξανά το κέντρο της Πάτρας με τους αντεξουσιαστές να ρίχνουν μολότοφ και την αστυνομία να τους "απαντά" με φωτοβολίδες κρότου λάμψης και δακρυγόνα. Όλα ξεκίνησαν όταν οι αντεξουσιαστές έβαλαν φωτιά σε κάδο στην οδό Κολοκοτρώνη στο ύψος της Κανακάρη και άρχισαν αν εκτοξεύουν μολότοφ.Οι αστυνομικοί τους απώθησαν με δακρυγόνα στο..................
κάτω μέρος Κολοκοτρώνη και τώρα τους έχουν περιορίσει μεταξύ των οδών Κορίνθου και Ζαίμη.
Το κέντρο θυμίζει θάλαμο αερίων. Είναι πολύ δύσκολο να αναπνεύσει κανείς απο τα δακρυγόνα.
Έχουν καεί πολλοί κάδοι ενώ στο σημείο έχει μεταβεί και η Πυροσβεστική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου