LIVESCORE


powered by Agones.gr - Stoixima

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

ΚΟΥΡΕΜΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ

Δεν είμαι οικονομολόγος,αλλά θα προσπαθήσω να τα γράψω με βάση τα λίγα που αντιλαμβάνομαι.Είναι σαν να σου χρωστάω 1000 ευρώ και σου λέω πως δεν μπορώ να σου τα επιστρέψω.Τότε,εσύ μου λες πως μου χαρίζεις πχ τα 600 ευρώ και σου χρωστάω τώρα 400 ευρώ.Αλλά από δω και πέρα θα ζω χωρίς να μπορώ να δανειστώ,πλέον,από πουθενά και  η ζωή μου θα προσαρμοστεί σε κινήσεις μέχρι 400 ευρώ.Ούτε ευρώ παραπάνω.Και έρχεται το ερώτημα.Πως θα ζήσω αφού η ζωή μου έχει έξοδα και ανάγκες 1000 ευρώ και μου λες να μάθω να ζω με 400;Τι να κόψω;Το φαγητό;Να μην πληρώνω τις απαραίτητες ανάγκες για να ζήσω;Αυτό είναι πάνω-κάτω κούρεμα πχ 60% και οι επιπτώσεις στη καθημερινότητα όλων μας.Αυτό έχω αντιληφθεί.Αν γνωρίζει κάποιος άλλος,μπορεί άνετα να γράψει για να πληροφορηθούμε και εμείς.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου