LIVESCORE


powered by Agones.gr - Stoixima

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Η πολιτική αυτή, που παίζει ΤΥΦΛΟΜΥΓΑ με την πάρτη μας.. Εμείς οι τυφλοί, εμείς και οι μύγες.. Και τα σκατά ελεύθερα να ζουν σε βίλες με 7 τουαλέτες..

Μεγάλωσα και ξέχασα τα παιδικά παιχνίδια που έπαιζα πιτσιρικάς, αλλά μου δίνεται η ευκαιρία καθημερινά να τα παίζω και ως μεγάλος. Τώρα τελευταία παίζω ΚΡΥΦΤΟ με το μισθό μου! Εγώ τα φυλάω και αυτός μου κρύβεται!
Οι Νεοέλληνες ή μάλλον καλύτερα οι χλιαροί απόγονοι Ελλήνων, παίζουν μέρα νύχτα ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ ΑΚΟΥΝΗΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΚΙ ΑΓΕΛΑΣΤΑ! Με φραπέδες σε καναπέδες των 2011 δόσεων.
Αυτοί που νομίζουν αλλά δε πιστεύουν, που αντιδρούν αλλά δεν αγωνίζονται, αυτοί που.....................

 γιορτάζουν αλλά δεν τιμούν.. ΑΜΠΑΡΙΖΑ έχουν πάρει τα πάντα! Πλήρης απαξία!
Και οι μοναδικές αξίες πια, αυτές των προιόντων.. Αλλά που να τις πλησιάσεις και αυτές.. Ανοίγει που και που η τηλεόραση σπίτι μου, όταν σκοντάφτω στο τηλεκοντρόλ και συνέχεια τα ίδια και τα ίδια! ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΟΙ να τρέχουν ανάμεσα στο πλήθος και Η ΜΙΚΡΗ ΕΛΕΝΗ φοβισμένη, αρχίζει να καταλαβαίνει ότι είναι πολύ ΜΑΚΡΙΑ ΓΑΪΔΟΥΡΑ η πολιτική!
Η πολιτική αυτή, που παίζει ΤΥΦΛΟΜΥΓΑ με την πάρτη μας.. Εμείς οι τυφλοί, εμείς και οι μύγες.. Και τα σκατά ελεύθερα να ζουν σε βίλες με 7 τουαλέτες..

ΠΕΡΝΑ ΠΕΡΝΑ Η ΜΕΛΙΣΣΑ και στάση δε κάνει στον ηλικιωμένο! Στο παιδί που έφαγε 10 χρόνια σε σπουδές.

Το πάει αλλού το μέλι. Σε αυτούς που θα κάνουν το γλείψιμο, το επόμενο Ολυμπιακό άθλημα, που η Ελλάδα θα φέρει πολλά χρυσά! Χρυσά σαν το χρώμα που έχει το μέλι, αλλά ότι γυαλίζει δεν είναι χρυσός έλεγε η γιαγιά μου!

ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΧΑΜΕΝΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ έγινε κυνήγι της χαμένης αθωότητας, με τα παιδιά να έχουν βαρεθεί το ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ που παίζεται στα ΜΜΕ και έχουν αρχίσει να σπάνε τζαμαρίες.. Αυτό να το θυμάσαι θα γίνει καινούριο παιδικό παιχνίδι που θα το παίζουν και οι μεγάλοι "ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΤΖΑΜΑΡΙΑ"





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου