LIVESCORE


powered by Agones.gr - Stoixima

Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

"you in Greece"

Σε 12.333.476,69 ευρώ ανήλθε για το 2010 η δαπάνη για τις εγκεκριμένες διαφημιστικές ενέργειες και εκστρατείες του ΕΟΤ με σκοπό την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Από τα χρήματα αυτά, το 1.386.168,24 ευρώ δαπανήθηκαν σε ΜΜΕ του εσωτερικού και τα 10.947.308,45 ευρώ δαπανήθηκαν σε ΜΜΕ του εξωτερικού.

Τα παραπάνω στοιχεία περιλαμβάνονται σε έγγραφο του υφυπουργού..........

Πολιτισμού και Τουρισμού Γιώργου Νικητιάδη, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή του ΛΑΟΣ Κωστή Αϊβαλιώτη.
Μαζί με τη διαφημιστική δαπάνη για το 2010, ο βουλευτής είχε ζητήσει και τα στοιχεία για το 2008 και όπως προκύπτει από το έγγραφο του υφυπουργού το ποσό αυτό έφτασε το 2008 σε 74.320.269,09 ευρώ.Από τα χρήματα αυτά που δαπανήθηκαν το 2008 σε εγκεκριμένες διαφημιστικές ενέργειες και εκστρατείες του ΕΟΤ, τα 20.144.437,19 ευρώ ήταν για ΜΜΕ του εσωτερικού και τα 54.175.831,90 ευρώ ήταν για ΜΜΕ του εξωτερικού.
Όπως ειδικότερα αναφέρει ο κ. Νικητιάδης, στις διαφημιστικές ενέργειες  του 2010 εμπεριέχεται και η διαφημιστική δράση με τίτλο "you in Greece" χωρίς κόστος για το δημιουργικό του μέρος στο πλαίσιο της απόφασης του ΕΟΤ να αναστρέψει το αρνητικό κλίμα που είχε δημιουργηθεί για τη χώρα και τον τουρισμό το 2010.

"Η σειρά των σποτ με μαρτυρίες τουριστών για τη χώρα μας θεωρείται ιδιαίτερα επιτυχημένη και εξακολουθεί να προβάλλεται και σήμερα", σημειώνει ο υφυπουργός.

Γενικότερα πάντως ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού αναφέρει ότι το υπουργείο και ο ΕΟΤ έχουν εκπονήσει και εγκρίνει γενικό πλαίσιο στρατηγικής προώθησης και προβολής του Ελληνικού Τουρισμού για την περίοδο 2011-2013.

Ο σχεδιασμός της νέας επικοινωνίας και στρατηγικής marketing δίνει έμφαση στην "στοχευμένη πολιτική" για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ανά χώρα και σύμφωνα με συγκεκριμένες κατηγορίες τουριστών, αξιοποιώντας κυρίως το διαδίκτυο (visitgreece.gr, social media) και στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας, προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο αποτέλεσμα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Έτσι μεταξύ άλλων προτείνεται η υλοποίηση προγραμμάτων επικοινωνίας στους χρόνους που οι τουριστικοί πράκτορες προωθούν τα πακέτα τους (π.χ. περίοδος προκρατήσεων, περίοδος που οι καταναλωτές αποφασίζουν τις διακοπές τους κ.ο.κ.), η συμμετοχή του ΕΟΤ σε εκθέσεις σε νέες αγορές και σε εξειδικευμένες διοργανώσεις, ώστε να παρουσιαστεί εμπλουτισμένο εθνικό προϊόν σε νέες αγορές.



αναδημοσίευση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου