LIVESCORE


powered by Agones.gr - Stoixima

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Αν μου ζητουσε καποιος να χαρακτηρισω τον δημο της Αθηνας ,η μοναδικη λεξη που μου ερχεται στο μυαλο ,ειναι απαραδεκτοι ...Θα μου πει γιατι το λες αυτο ρε μεγαλε ? Γιατι ειναι απαραδεκτοι ? Μετα λυπης μου λοιπον διαπιστωνω οτι στα δυο νοσοκομεια Παιδων ,σε καθε σταθμευμενο αυτοκινητο που υπαρχει ,η δημοτικη αστυνομια εχει τοποθετησει μια ,δυο ,ακομα και τρεις κλησεις στο ιδιο αυτοκινητο.Και ρωτω εγω τωρα.. Ο γονιος που ερχεται στα νοσοκομεια παιδων ,ερχεται για να διασκεδασει?Να πιει ποτο? Nα παει σινεμα ή να φαει σε καποιο εστιατοριο του κεντρου?Εχει στο μυαλο του οτι οι απαρεδεκτοι του δημου Αθηναιων καιροφυλακτουν για να παρουν το εικοσαρικο ,δηλαδη δεκα ευρω αν το πληρωσεις συντομα...Λυπαμαι κυριοι του δημου Αθηναιων που σας αναφερω ως απαραδεκτους ,γιατι σας ταιριαζει αλλος χαρακτηρισμος...Αν θελετε να κανετε Βιεννη την Αθηνα ,να ξεκινησετε απο εκει που πραγματικα εχετε προβλημα και οχι να χτυπατε αυτους που εχουν πραγματικα ΠΡΟΒΛΗΜΑ.....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου