Επεισόδια σημειώθηκαν στο λιμάνι της Ικαρίας ,με πολίτες και επιβάτες που διαμαρτύρονται για το πλοίο που εξυπηρετεί το νησί τους.Μιλούν για παλαιότητα του πλοίου και ζητούν άμεσα να αντικατασταθεί.Το Ιεράπετρα έφυγε από το λιμάνι του Αγιο Κήρυκου και πηγαίνει να δέσει στο λιμάνι του Εύδηλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου