LIVESCORE


powered by Agones.gr - Stoixima

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Αν γινόμουν για μία μέρα Πρωθυπουργός !!!

Ασχημο όνειρο είδα πάλι απόψε. Καθόμουν λέει, σε ένα μέρος με πάρα πολύ κόσμο ,κάτι σαν συναυλία λέει με ένα από τα πιο αγαπημένα συγκροτήματα και χάζευα τον κόσμο που χόρευε και τραγουδούσε. Άνθρωποι όλων των ηλικιών .Μάλλον το συγκρότημα ήταν πολύ αγαπητό...
Ξαφνικά, όλοι αυτοί οι χιλιάδες άνθρωποι , εξαφανίστηκαν με κάθε μέσο και προς μία , κατεύθυνση. Περίεργο, λέω μέσα μου, που πάνε όλοι αυτοί ?
Τους ακολούθησαν και εγώ απο μακριά στην αρχή και μετά έφτασα σε απόσταση αναπνοής. Πήγαμε στην Βουλή .Ο κόσμος φώναζε συνθήματα και ξαφνικά .........


εμφανίζονται υπουργοί και βουλευτές .
 Ο μόνος που έλειπε , ως συνήθως, ήταν ο πρωθυπουργός, αλλά αυτό δεν τους ενοχλούσε και πολύ. Στο προαύλιο της Βουλής, αστυνομικοί, παρέα με και πολίτες, συζητούσαν και περίμεναν τις αποφάσεις που θα έπαιρναν οι βουλευτές.
Είχαν την ανάγκη να εκλέξουν ,
ΕΝΑΝ Έλληνα πρωθυπουργό.  Δεν υπήρχε άλλη συζήτηση, από το ποιος θα ήταν ο καταλληλότερος πρωθυπουργός.
Ένας, που να έχει γεννηθεί και μεγαλώσει στην Ελλάδα.  Κάποιος, που ανεξάρτητα πολιτικών αντιπαραθέσεων και κομματικών αντιλήψεων, θα μπορούσε να ανταποκριθεί στην κραυγή αγωνίας των Ελλήνων πολιτών.

Αναταραχή παντού και κανείς δεν ήταν στην θέση να βρει κάποιον.  Ξαφνικά, κάποιος με έδειξε και φωνάζοντας δυνατά είπε.. νάτος, ΑΥΤΟΣ είναι κατάλληλος για πρωθυπουργός. Φοβήθηκα και άρχισα να τρέχω.

Δεν είσαι ρε, Έλληνας ΕΣΥ; μου είπε κάποιος. Ε και ..είπα εγώ.

Τι σχέση έχω εγώ , με την πολιτική, ρώτησα απορημένος και αγριεμένος.  Γι αυτό και είσαι ο καταλληλότερος είπε.. Και αμέσως, έπεσαν πάνω μου καμιά δεκαριά και με τράβηξαν επάνω στο Έδρανο, για να μιλήσω..

Και από τον φόβο μου ξύπνησα. άντε τώρα να ξανακοιμηθείς, τι εφιάλτης θεέ μου!! Η ώρα περνούσε και ο ύπνος δεν κολλούσε. Ήπια και δυο ουισκάκια χαλαρά, σιγά να μην κοιμόμουν. Μπήκα λίγο στο face αλλά τίποτα. Κοιμήθηκαν όλοι .Κορόιδα σαν εμένα είναι ;
Αρχισα να σκέπτομαι το σλόγκαν που ακούγαμε κάποτε..¨¨α ρε ας γινόμουν πρωθυπουργός για μια μέρα και θα σου έλεγα εγώ.¨¨  Αλήθεια αν γινόμουν πρωθυπουργός τι θα άλλαζα ?  Μπα άν ήμουν Πρωθυπουργός για μία μέρα θα δήλωνα Παραίτηση............

Δημήτρης Καραστεφανής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου