LIVESCORE


powered by Agones.gr - Stoixima

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Γεωργιανοί πουλούσαν κλοπιμαία σε Έλληνες

Δύο Έλληνες, ένας 34χρονος πού ήδη κρατείται στις φυλακές για κλοπές και ένας 46χρονος, ήταν οι κλεπταποδόχοι που αγόραζαν τα κλοπιμαία τα οποία τους έφερναν δυο Γεωργιανοί διαρρήκτες από τα σπίτια που «χτυπούσαν» στην Καβάλα.........

Η… διεθνής συνεργασία αποκαλύφθηκε όταν οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Καβάλας εξιχνίασαν δύο διαρρήξεις σε σπίτια από τα οποία οι δράστες είχαν αρπάξει ένα φορητό υπολογιστή, ένα κινητό και αρκετά χρυσαφικά και κοσμήματα. Αυτό το κινητό πρόδωσε τον 46χρονο Έλληνα που έσπευσε να το χρησιμοποιήσει, με αποτέλεσμα να εντοπιστεί!

Στο σπίτι του 39χρονου Γεωργιανού στη Θεσσαλονίκη βρέθηκαν πολλές διάφορες ηλεκτρονικές συσκευές, χρυσαφικά και κοσμήματα που η προέλευσή τους ερευνάται. Οι δράστες δεν συνελήφθησαν λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου και η δικογραφία θα αποσταλεί στην εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καβάλας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου