LIVESCORE


powered by Agones.gr - Stoixima

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Με απόφαση του δημάρχου Πειραιά, έπειτα από εισήγηση του αντιδημάρχου Δημοτικής Αστυνομίας και Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, από σήμερα, Μεγάλη Τετάρτη 11/4/12, επιστρέφονται οι πινακίδες κυκλοφορίας οχημάτων, λόγω των αγίων ημερών του Πάσχα.Η επιστροφή των πινακίδων θα γίνεται από τις 08.30 μέχρι τις 14.00, αφού προηγουμένως καταβληθεί το αντίτιμο του σχετικού προστίμου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου