Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στη Μονάδα Παίδων του Πανεπιστημιακού
Νοσοκομείου Ηρακλείου ένα βρέφος μόλις 33 ημερών που διακομίστηκε
εσπευσμένα το Σάββατο με ελικόπτερο του ΕΚΑΒ από τη Λέρο στην Κρήτη.
Το βρέφος μεταφέρθηκε με συμπτώματα υποθερμίας, δύσπνοιας και ασιτίας. Οι γιατροί διαπίστωσαν.....
ότι πάσχει από πολυοργανική ανεπάρκεια.
Σε βάρος της 23χρονης μητέρας του έχει σχηματιστεί δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, καθώς φέρεται να είχε παραμελήσει το μωρό της.
Το βρέφος μεταφέρθηκε με συμπτώματα υποθερμίας, δύσπνοιας και ασιτίας. Οι γιατροί διαπίστωσαν.....
ότι πάσχει από πολυοργανική ανεπάρκεια.
Σε βάρος της 23χρονης μητέρας του έχει σχηματιστεί δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, καθώς φέρεται να είχε παραμελήσει το μωρό της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου