Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στη Μονάδα Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου ένα βρέφος μόλις 33 ημερών που διακομίστηκε εσπευσμένα το Σάββατο με ελικόπτερο του ΕΚΑΒ από τη Λέρο στην Κρήτη.
Το βρέφος μεταφέρθηκε με συμπτώματα υποθερμίας, δύσπνοιας και ασιτίας. Οι γιατροί διαπίστωσαν.....


ότι πάσχει από πολυοργανική ανεπάρκεια.
Σε βάρος της 23χρονης μητέρας του έχει σχηματιστεί δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, καθώς φέρεται να είχε παραμελήσει το μωρό της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου