Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Απεργία διαρκείας άρχισαν από σήμερα, Τρίτη, οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Ελευσίνας, μετά την ανακοίνωση της διοίκησης ότι, αν το Δημόσιο δεν πληρώσει τις οφειλές του για την κατασκευή τριών πολεμικών πλοίων, θα κλείσουν οριστικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου