LIVESCORE


powered by Agones.gr - Stoixima

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Οι ''ένοικοι'' του διαμερίσματος στα Τουρκοβούνια έπαιρναν τις απαραίτητες προφυλάξεις, ώστε να μην δώσουν στοιχεία , ακόμα και στην περίπτωση οι αστυνομικοί ''ακουγαν τις συνομιλίες στα κινητά τους.

Oι κωδικοί συνομιλίας τους:

Η γάτα με γρατζούνισε πολύ= Σημαίνει ενεργοποιώ τους φίλους μου με τη σειρά που είπαμε

Για να ξέρεις ποιον φίλο μου θα βρεις, σου γράφω:  Ο Βασίλης έπαιξε τουρνουά πόκερ σε ένα φίλο....


 του και βγήκε Χος, όπου Χ ο φίλος, με την αριθμητική σειρά που έχει προσυνενοηθεί δηλαδή πρώτος ο τάδε, δεύτερος κάποιος άλλος, τρίτος ένας άλλος και λοιπά

Όταν εσύ θα απαντήσεις η γάτα έχει γίνει πολύ επιθετική= Σημαίνει όταν θα έχεις  κανονίσει με τον φίλο μου

Μου έπεσαν τα ρούχα απο το μπαλκόνι= Σημαίνει ότι σε δύο μέρες, δηλαδή αν μου το γράψεις Δευτέρα, σημαίνει Τετάρτη και στις 18:00 ώρα θα είμαι στα σκαλάκια που θα με περιμένει ραδιοταξί

Οι ''ένοικοι'' του διαμερίσματος στα Τουρκοβούνια έπαιρναν τις απαραίτητες προφυλάξεις, ώστε να μην δώσουν στοιχεία , ακόμα και στην περίπτωση οι αστυνομικοί ''ακουγαν τις συνομιλίες  στα κινητά τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου