LIVESCORE


powered by Agones.gr - Stoixima

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Επιστολή προς τα μέσα ενημέρωσης....Θα αποκαλύψω τα ονόματα των εμπλεκομένων


«Παρακαλώ όπως γνωρίζετε ότι μετά τη δημοσίευση της υπόθεσης της μηνυτήριας αναφοράς μου με ημερομηνία κατάθεσης 26-04-2010 και της συμπληρωματικής με ημερομηνία κατάθεσης 30-05-2011 από την εφημερίδα Real News, επιθυμώ να σας γνωστοποιήσω τα εξής:
  Πρώτον: ότι επιφυλάσσομαι να σας αποστείλω σχετική ανακοίνωση - ενημέρωση, που θα είναι.....


 διαφωτιστική ώστε να μην υπάρχει παραπληροφόρηση με αποτέλεσμα να προκληθεί βλάβη στις έρευνες των Αρχών ή σε όσους αναφέρονται τα ονόματα τους στις ως άνω αναφορές μου.

Δεύτερον: έχω πράξει το καθήκον μου ως πολίτης και θα το πράξω κατά την κατάθεσή μου στις Εισαγγελικές Αρχές τις επόμενες ημέρες. Αμέσως μετά θα σας αποστείλω σχετική ανακοίνωση».

Αυτό είναι το κείμενο της επιστολής που απέστειλε στα μέσα ενημέρωσης ο Ιωσήφ Λιβανός.

Ο κ. Λιβανός είναι κτηματομεσίτης ο οποίος συνεργάστηκε στο παρελθόν με τον κουμπάρο του Βαγγέλη Μεϊμαράκη Γιάννη Καρούζο. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Real News», ο πρώην συνεργάτης του (εδώ ο κ. Λιβανός αναφέρεται στον κ. Καρούζο) του αποκάλυψε ότι στην όλη επένδυση συμμετείχαν οι τρεις τότε υπουργοί και ο εφοπλιστής, ο οποίος, όπως λέει, «είχε αναλάβει μαζί με τη σύζυγο του Γιάννη Καρούζου να εξάγουν μεγάλα ποσά, μέσω ξένης τράπεζας στην Ελλάδα, σε γειτονική χώρα και από εκεί σε άλλες (λατινοαμερικανικές), μέσω offshore εταιρειών».
Ο Ιωσήφ Λιβανός αναφέρει επί λέξει: «Με τεράστια έκπληξή μου, αρχικά για την ευκολία με την οποία το έπραξε, μου ανέφερε ότι οι υπουργοί αυτοί ήταν ο κουμπάρος του Ευάγγελος Μεϊμαράκης, ο Γιώργος Βουλγαράκης και ο Μιχάλης Λιάπης και ότι ο εφοπλιστής αυτός ήταν ο Νικόλαος Τσάκος. Επίσης, μου είπε πως τα ποσά που εξήγαγαν ανέρχονται συνολικά σε 10.270.000.000 (δέκα δισεκατομμύρια διακόσια εβδομήντα εκατομμύρια ευρώ), εκ των οποίων τα 250.000.000 ευρώ βρίσκονται σε τράπεζες της Αγγλίας και ότι τα δικά του και της συζύγου του Ρεβέκκας Σκαφτούρα είναι μόνο ένα μικρό μέρος των χρημάτων αυτών».

αναδημοσίευση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου