Μιλώντας στο Mega ο υπουργός Δημόσιας Τάξης είπε ότι από τον
περασμένο Νοέμβριο η ΕΛ.ΑΣ περίμενε τρομοκρατικό χτύπημα ενώ είδε ίδιες
ρίζες και γεννεσιουργό μήτρα σε ότι αφορά στις κοινωνικές συνθήκες που
γέννησαν και εξέθρεψαν την 17 Ν και τον ΕΛΑ!!!
Επίσης, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να υπάρξει καi νέα επίθεση.
Σε ότι όμως του θυμίσαμε χθες, δεν διέθετε την επαρκή μνήμη ώστε ν'
ανακαλέσει τις δηλώσεις .......Επίσης, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να υπάρξει καi νέα επίθεση.
του. Δείτε ημερομηνίες και θα καταλάβετε.
- 28 Νοεμβρίου στη Βουλή: Στους 340 ανέρχονται οι αστυνομικοί που αποδεσμεύτηκαν από τη φύλαξη στόχων (προσώπων και κτιρίων) από τον περασμένο Αύγουστο έως τις 3 Νοεμβρίου, σύμφωνα με στοιχεία που διαβιβάστηκαν στη Βουλή από τον υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, Νίκο Δένδια.
- 28 Νοεμβρίου στο Συνέδριο της ΠΟΑΞΙΑ: Μέχρι τώρα άκουγα παντού λείπει προσωπικό. Τώρα δεν λείπει προσωπικό. 61.000 είναι υπεραρκετός αριθμός. Χρειαζόμαστε λιγότερο προσωπικό. Αλλιώς διαρθρωμένο ίσως, αλλιώς εκπαιδευμένο ίσως, λιγότερο προσωπικό.
- 20 Νοεμβρίου σε συνέντευξη στο Βήμα fm: Με τις τελευταίες επιστροφές, που υποθέτω ότι θα γίνουν –τώρα που συζητάμε δηλαδή– η επιτροπή (θα αποφασίσει), δεν τα αποφασίζω εγώ αυτά. Υπάρχει επιτροπή ανώτατων αξιωματικών της Αστυνομίας, η οποία εφαρμόζει πίνακα της Interpol, με συγκεκριμένα κριτήρια, λέγεται 4 επί 4 ο πίνακας, με συγκεκριμένα ευρωπαϊκά κριτήρια. Λοιπόν, επί τη βάσει αυτών, μέχρι και αυτή τη στιγμή, ο αριθμός των αστυνομικών που έχουνε επιστρέψει ή θα επιστρέψουν μέσα στην εβδομάδα, υπερβαίνει τους 600.
- 10 Νοεμβρίου στη Βουλή: Γι’ αυτό και σε λίγες μέρες θα σας παρακαλέσω να ψηφίσετε αυτή τη μείωση κατά 7.000 των οργανικών θέσεων και συγχρόνως να ψηφίσετε έναν τρόπο λειτουργίας της Ελληνικής Αστυνομίας με τον οποίο η αστυνόμευση στις πόλεις και δίπλα στον Έλληνα πολίτη θα είναι δραματικά καλύτερη. Αυτό θα επιτευχθεί με τον περιορισμό περίπου στο μισό των 1.440 οργανικών μονάδων Ελληνικής Αστυνομίας.
Πηγή...bloko
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου