ως συνέπεια την αύξηση της στάθμης των παραποτάμων που χύνονται στον Έβρο. Το μεσημέρι, στον σταθμό του Πυθίου το ύψος του νερού μετρήθηκε στα 5,30 μ., δέκα εκατοστά πάνω από το όριο συναγερμού, στους Κήπους η στάθμη έφτασε τα 4,75 μ., με όριο επιφυλακής τα 4,70 μέτρα και στο Πέτ
Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013
Ανεβαίνει επικίνδυνα η στάθμη
ως συνέπεια την αύξηση της στάθμης των παραποτάμων που χύνονται στον Έβρο. Το μεσημέρι, στον σταθμό του Πυθίου το ύψος του νερού μετρήθηκε στα 5,30 μ., δέκα εκατοστά πάνω από το όριο συναγερμού, στους Κήπους η στάθμη έφτασε τα 4,75 μ., με όριο επιφυλακής τα 4,70 μέτρα και στο Πέτ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου