16 χρονος βρεθηκε νεκρός στον ποταμό Εβρο-4 ακόμη μετανάστες στο νοσοκομείο με υποθερμία
Στην
παρέβρια περιοχή Μάνδρας Διδυμοτείχου, άνδρες της ειδικής ομάδας δίωξης
λαθρομετανάστευσης, ανέσυραν από την Ελληνική κοίτη του ποταμού Έβρου (9)
αλλοδαπούς, υπηκόους Αφγανιστάν (-5- γυναίκες, -1- ανήλικη έφηβη, -1- ανήλικο
έφηβο, -1- ανήλικο αγόρι και -1- άνδρα), τους οποίους πιθανώς είχε εγκαταλείψει
ο διακινητής που τους μετέφερε παράνομα από την Τουρκία στην Ελλάδα με λέμβο.
Κατά την ανάσυρση, διαπιστώθηκε ότι ο ανήλικος έφηβος, ηλικίας 16 ετών περίπου,
ήταν ήδη νεκρός. Το ανήλικο αγόρι και (3) γυναίκες μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο με
έντονη υποθερμία, ενώ οι λοιποί οδηγήθηκαν στο Τ.Σ.Φ. Διδυμοτείχου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου