Τις 34.000 ευρω που κατηγγειλε οτι του εκλεψαν τρεις ληστες χθες το πρωι, τις ειχε βαλει στην τσεπη ο υπαλληλος πρακτορειου ΠΡΟ-ΠΟ στην Καλαμαρια Οπως προεκυψε απο την ερευνα κανεις οπλισμενος κουκουλοφορος δεν ειχε μπιει στο καταστημα και με την απειλη οπλου του πηρε τα χρηματα.Εν αγνοια.................
βεβαια του ιδιοκτητη ο υπαλληλος πηρε τα χρηματα που επρεπε να αποδωσει στον ΟΠΑΠ και ειδοποιησε την αστυνομια οτι τον ειχαν ληστεψει.Κατα την διαρκεια των καταθεσεων ο υπαλληλος επεσε σε αντιφασεις και ομολογησε οτι τα χρηματα ειχαν υπεξαιρεθει απο τον ιδιο. Συνεληφθη και θα οδηγηθει στον εισαγγελεα
βεβαια του ιδιοκτητη ο υπαλληλος πηρε τα χρηματα που επρεπε να αποδωσει στον ΟΠΑΠ και ειδοποιησε την αστυνομια οτι τον ειχαν ληστεψει.Κατα την διαρκεια των καταθεσεων ο υπαλληλος επεσε σε αντιφασεις και ομολογησε οτι τα χρηματα ειχαν υπεξαιρεθει απο τον ιδιο. Συνεληφθη και θα οδηγηθει στον εισαγγελεα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου