LIVESCORE


powered by Agones.gr - Stoixima

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Υπάλληλος πρακτορείου ΠΡΟ-ΠΟ, κατήγγειλε ληστεία και έκλεψε ο ίδιος τις εισπράξεις

Τις 34.000 ευρω που κατηγγειλε οτι του εκλεψαν τρεις ληστες χθες το πρωι, τις ειχε βαλει στην τσεπη ο υπαλληλος πρακτορειου ΠΡΟ-ΠΟ στην Καλαμαρια Οπως προεκυψε απο την ερευνα κανεις οπλισμενος  κουκουλοφορος δεν ειχε μπιει στο καταστημα και με την απειλη οπλου του πηρε τα χρηματα.Εν αγνοια.................


 βεβαια του ιδιοκτητη ο υπαλληλος πηρε τα χρηματα που επρεπε να αποδωσει στον ΟΠΑΠ και ειδοποιησε την αστυνομια οτι τον ειχαν ληστεψει.Κατα την διαρκεια των καταθεσεων ο υπαλληλος επεσε σε αντιφασεις και ομολογησε οτι τα χρηματα ειχαν υπεξαιρεθει απο τον ιδιο. Συνεληφθη και θα οδηγηθει στον εισαγγελεα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου