Με απόφαση του δημάρχου Πειραιά, έπειτα από εισήγηση του αντιδημάρχου Δημοτικής Αστυνομίας και Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, από σήμερα, Μεγάλη Τετάρτη 11/4/12, επιστρέφονται οι πινακίδες κυκλοφορίας οχημάτων, λόγω των αγίων ημερών του Πάσχα.Η επιστροφή των πινακίδων θα γίνεται από τις 08.30 μέχρι τις 14.00, αφού προηγουμένως καταβληθεί το αντίτιμο του σχετικού προστίμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου