Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Οι λογαριασμοί της ΔΕΗ θα πληρώνονται κανονικά έως ότου αποφασίσει το υπουργείο Οικονομικών τί θα γίνει με τις ευπαθεις κοινωνικές ομάδες, δήλωσε στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ ο διευθυντής επικοινωνίας της ΔΕΗ Κίμων Στεργιώτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου