Στη Σαγιάδα Θεσπρωτίας, αστυνομικοί του τμήματος Ιωαννίνων εντόπισαν σε δασική περιοχή, (9) σάκους και στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν για έλεγχο, (2) άγνωστοι δράστες τους πυροβόλησαν, χωρίς να τους τραυματίσουν. Οι αστυνομικοί ανταπέδωσαν τα πυρά και οι δράστες διέφυγαν στο Αλβανικό έδαφος. Οι σάκοι περιείχαν (337) κιλά και (735) γραμμάρια κάνναβης, τα οποία κατασχέθηκαν. Επίσης, εντοπίστηκε ένα KALASNIKOV το οποίο άφησαν οι δύο έμποροι ναρκωτικών κατά την διαφυγή τους.Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011
Εμποροι ναρκωτικών πυροβόλισαν κατά αστυνομικών
Στη Σαγιάδα Θεσπρωτίας, αστυνομικοί του τμήματος Ιωαννίνων εντόπισαν σε δασική περιοχή, (9) σάκους και στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν για έλεγχο, (2) άγνωστοι δράστες τους πυροβόλησαν, χωρίς να τους τραυματίσουν. Οι αστυνομικοί ανταπέδωσαν τα πυρά και οι δράστες διέφυγαν στο Αλβανικό έδαφος. Οι σάκοι περιείχαν (337) κιλά και (735) γραμμάρια κάνναβης, τα οποία κατασχέθηκαν. Επίσης, εντοπίστηκε ένα KALASNIKOV το οποίο άφησαν οι δύο έμποροι ναρκωτικών κατά την διαφυγή τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου