ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ
Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011
Η οδός Αγγελάκη είναι ο μοναδικός δρόμος από τον οποίο μπορούν οι διαδηλωτές να αποχωρούν ,ενώ το μπλοκ της ΓΣΣΕ και της ΑΔΕΔΥ ,τώρα πηγαίνει προς το συνεδριακό κέντρο.[
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου