Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Αυτοσχέδιος εμπρηστικός μηχανισμός αποτελούμενος από γκαζάκια εξερράγη λίγο μετά τα μεσάνυχτα στην είσοδο της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, στην πλατεία Κάνιγγος, στο κέντρο της Αθήνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου