ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ
Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011
Μετά τη δεύτερη 24ωρη απεργία του Σαββάτου, οι ιδιοκτήτες ταξί ανακοίνωσαν από τη Θεσσαλονίκη ότι προχωρούν σε 48ωρη απεργία.Η απεργία θα ξεκινήσει από τις 5 τα ξημερώματα της Δευτέρας έως τις 5 τα ξημερώματα της Τετάρτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου